wtorek, 1 lipca 2014

gadam , gadam , coraz więcej gadam ...


Myślałam , kiedy to nastąpi ... kiedy moje dziecko zacznie mówić więcej , nowych słów i kiedy zacznie powtarzać .
I przyszło samo : )
Na auto mówiła brrrr , ni cholery nie chciała powiedzieć auto . I pewnego dnia powiedziała '' auto '' i co idziemy przez parking to '' pani auto '' , '' to taty auto '' , '' mamy auto tu '' : )

siedzimy ostatnio z Hanym na kanapie , a ja do niego mówię " misiuuuu "  no i mówię coś " misiu " a Wika " misiu " , " tata misiu , fisiu , sisiu , misiu " hahaha cośmy się śmiali , mam filmik ;) możę wrzucę , czemu nie ;)

pare dni temu , powiedziałam '' Wikula powiedz koń '' bo uparcie zawsze mówiła " ajaaa '' lub " anjaaa " i powiedziała " koń " wow.... mówie , powiedz '' kot '' bo też mówi miał , na psa hau ....  powiedziała "kot " , no w szoku jestem od paru dni : )

coraz bogatszy ten jej słownik : )


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz