czwartek, 10 lipca 2014

Kawa mrożona , bananowa ....

Oooooo błogości !!!

Postanowiłam umilić sobie dzień w domu( nie wychodzimy na ten skwar bo Wu gorączkuje od wczoraj :-\ wtf?!) i zrobiłam sobie domową kawę mrożoną z bananem - kocham banany ,a ostatnio nawet ubóstwiam ;-)  <3

Kawe rozpuszczalną zalać wrzątkiem (kawy ok 100ml) poczekać aż ostygnie i najlepiej schłodzić w lodówce jak macie tyle cierpliwości :-)
Zmiksować ją z połówką banana( ja dałam prawie całego :-D )
Przelać do wysokiej szklanki :-) dorzucić 5-6 kostek lodu(albo lodów jak macie to gałkę:-) )
Mleko (zależy ile wam sie potem zmieści w szklance) u mnie ok 200 ml ,ubić blenderem żeby była pianka :-)
Dolać mleko do szklanki z kawą(powoli ) mozna udekorować bitą śmietaną , tartą czekoladą itp.

Moja kawa była robiona na szybko ,bez gałki lodów ,bez bitej śmietany i czekolady :-) ale następnym razem sie poprawię i przygotuje odpowiednio B-)
Zdjęcia nie będzie ,z przyczyn technicznych ...

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz