wtorek, 1 lipca 2014

Magia-dekoracji , naklejki ścienne


Od paru miesięcy planowałam zakup naklejek do pokoju Wu : ) padło na magia-dekoracji  , nie był to przypadkowy wybór, czytałam u Mamy diabełka  że mają i że są super. Zamówiłyśmy w ramach prezentu na 2gie urodziny od mojej babci : )

Kosmicznie szybka realizacja - zamówione za 2 dni już były u nas w domu .

myślę sobie - oooooo mamo ile elementów !! wyślę tatę z córką na pół dnia na spacer i przykleję. Ale zrobiłam inaczej - wsadziłam ich do wanny razem - a ja zabrałam się za naklejanie - godzinka i gotowe było : ) efekt-  piorunujący : D
byłam w szoku że tak łatwo się je '' montuje '' na ścianie :D


Wu powiedziałam że wyrosło u niej drzewo w pokoju i przyleciały sowy .... ależ jej się to podoba : )






Brak komentarzy:

Prześlij komentarz