czwartek, 10 lipca 2014

mamo , tato ! mam dwa latka :)


Z lekkim spóźnieniem ,ale brak czasu wygrał....teraz jest chwila to i napisać coś można :-) 


Czas na chwile refleksji i podsumowania.

7.07.2012 Urodziła się moja naukochańsza,jedyna (na razie) , cudowna córeczka Wiktoria :-)  ! 
Te dwa lata z nią  ''w domu'' były najpiękniejsze :-) często oczywiście owiane nudą,zmęczeniem i nurzącą codziennością. Jednak były setki jak nie miliony cudownych chwil , niezapomnianych ,które będę pamiętać zawszę :-)  !!
Jezu... Pisząc to czuje się jakoś....staro....sentymenty kurde :-)

od września moja dwulatka pójdzie do przedszkola ;) tak tak , dostała się do przedszkola , pół roku szybciej bo minimum powinno dziecko mieć 2,5 roku ,ale że Wiktoria bez pampersa , bez smoczka , samodzielna w większości czynności - Pani Dyrektor postanowiła ją przyjąć :) 
a więc skończą się beztroskie wakacje które trwają nieprzerwanie od 2 lat ;) , ja znalazłam pracę , Wiktoria przedszkole .... czas na zmiany ... chciałam już iść do pracy a teraz myślę że coraz bardziej mi szkoda tego czasu z dzieckiem , mimo że miałam już tego serdecznie dosyć momentami ; ) 

wracając do urodzinek . 
był tort , byli goście :) było miło rodzinnie i straaaasznie gorąco . W mieszkaniu w pokoju 14 osób , na dworze 30 stopni .... cieżko ale bardzo miło :)

to akurat ciasto twórczości dziadka :-) a moje dwa podbródki są nie do przyjęcia ale cóż...ktoś 'umiejętnie,zrobił zdjęcie B-) 


mam zamiar , do 18 sierpnia (bo wtedy zaczynam pracę ,chyba ze znajdę w międzyczasie coś innego , więc zegar tyka...) wykorzystać ten czas ostatnich wspólnych dni całych razem , na maxa ! Plaża , spotkania , jeziorka ....bo się zasiedziałam , i rozleniwiłam w ostatnim czasie , muszę to zmienić bo niedługo będę żałować siedząc w pracy że nie wykorzystałam ostatnich takich chwil w pełni ;)


to chyba tyle na temat przemyśleń i zmian ;) 
nie będę tu pisać o tym co było bo przeważnie ważniejsze rzeczy były na blogu , resztę zostawiam dla siebie ;) gorsze i lepsze chwile  których nie trzeba tu wspominać ;)


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz