niedziela, 15 czerwca 2014

POWRÓT REAKTYWACJA


Uff.... jestem !

Powroty są ciężkie , to fakt . Nie było czasu ,nie było weny . W końcu jest chwila , jest o czym napisać  :)

Zacznę może od tego dlaczego mnie tu nie było od 17 lutego :D
pochłonął mnie remont , problemy z nim związane , potem przeprowadzka , brak neta  i chwili wolnego ..
ale teraz jestem !
i mam chyba o czym pisać  ; )

najważniejsze - przeprowadzeni na swoje !
Kuchnia jutro zostanie skończona , a może nie jutro ? może znowu coś wyjdzie i będzie ostatecznie skończona w środę ? tego nie wiem , to się wszystko okażę . Nauczyłam się ,że nie ma co planować takich rzeczy bo przeprowadzka też mi się z majówki przesunęła na 10 maja , kuchnia z początku czerwca przesunęła mi się na 13 czerwca ... także , wiecie jak to jest ? '' Chcesz rozśmieszyć Pana Boga ? opowiedz mu o swoich planach "  coś w tym jest - ZDECYDOWANIE  : )


zaraz (albo na dniach .. ) napiszę post o ,
Testujemy farbki do malowania palcami
Testujemy sorter Hape
i z testigu chyba będzie na tyle .... : ) 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz