poniedziałek, 16 czerwca 2014

cześć nocniku !


Udało się : ) bez najmniejszego problemu !  Brak pieluchy od 12 maja !

Stwierdziłam , że u teściów to tak nie szło - bo to stres ,że to gdzieś się dziecko posika (były sytuacje mokrej kanapy.... ) a to wracają z pracy do domu to też stres , żeby przy nich się gdzieś nie zlała . Przeprowadziliśmy się w sobotę ,a od poniedziałku zaczęłam naukę , od razu pampers won , nocnik w dużym pokoju , pytanie co  5-10 min '' chcesz siusiu ? ''   załapała : ) !
na dworze zrobiło się gorąco  , chodziłysmy na spacer bez pampersa . Raz tata Wu poszedł z nią na spacer i nie zdążył wysadzić małej , mokre leginsy , ale zdarza się ; ) .
po tygodniu , może max dwóch tyg. zaczęła sama podchodzić na nocnik ,ściągać sobie gacie i robić : ) ekstra ! ubierałam tylko na noc pampersa - wiadomo , mokry materac to nic fajnego . Od paru dni ( kiedy kupiłam podkłady ) śpi bez pampersa : ) wcześniej tez miała sucho , ale teraz bez pampersa , suche gatki , suche łózko ! gratulacje moja mała Wu : ) kolejny etap za Tobą ... czas na smoczek : /

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz